بهترین شیرین کننده های قهوه و چای

رایج ترین افزودنی‌های قهوه و چای شیرین کننده‌ها هستند. برای داشتن یک نوشیدنی شیرین ، بیشتر مردم به سادگی شکر سفید اضافه می‌کنند ، اما روش‌های زیادی برای شیرین سازی قهوه و چای وجود دارد. پیشکادمی در این مطلب چند شیرین‌ کننده رایج را برای افزودن به چای و قهوه به شما معرفی می‌کند.

نکاتی در مورد شیرین سازی قهوه و چای

بیشتر شیرین کننده‌ها به راحتی به نوشیدنی‌های گرم اضافه می‌شوند ، به ویژه شیرین کننده‌های خشک مانند شکر که به سرعت در حرارت حل می‌شوند. اگر قهوه سرد یا چای سرد را شیرین می‌کنید ، سعی کنید قبل از سرد شدن آن را شیرین کنید یا از یک شیرین کننده مایع مانند عسل برای افزودن به آن استفاده کنید

 

شکر

شکر متداول ترین شیرین کننده قهوه داغ و چای است. انواع مختلف شکر طعم‌های متفاوتی دارند. به عنوان مثال ، شکر قهوه‌ای دارای طعم عمیق تر و غنی تری نسبت به شکر تصفیه شده است. اگر به کاوش انواع غیرمعمول شکر علاقه دارید ، ژاگری هند را امتحان کنید. این یک قند نیشکر تصفیه نشده است که با ماسالا چای یا قهوه ترکیب فوق‌العاده‌ای است.

 

عسل

عسل یک شیرین کننده محبوب انواع چای و قهوه سرد است. عسل در ترکیب Café con Miel اسپانیا  ("قهوه با عسل") نیز استفاده می‌شود. همانند شکر ، انواع مختلف عسل دارای طعم‌های متفاوتی هستند. عسل شبدر محبوب ترین نوع عسل است ، تا حدی به دلیل مشخصات طعم نسبتاً خنثی که این عسل داراست. عسل توپلو عطر و طعم کره ای ، نرم و ملایمی دارد که برای چای استثنایی است. بسیاری از قهوه‌ها می‌توانند به واسطه افزودن عسل گل‌های وحشی طعم‌های جالبی به خود بگیرند.

برخی افراد عسل را برای خواص سلامتی آن انتخاب می‌کنند. اگر به دلیل سلامتی عسل را ترجیح می‌دهید ، حتماً هنگام تهیه قهوه یا چای اجازه بدهید کمی خنک شود تا با حرارت زیاد خواص عسل را کم نکنید.

 

شهد آگاو

شهد آگاو یکی دیگر از شیرین کننده‌های طبیعی است که محبوبیت گسترده‌ای در تهیه انواع نوشیدنی کسب کرده است. طعم و مزه شهد آگاو چیزی بین بین عسل و مُلاس است و با چای‌های قوی و بسیاری از قهوه ها عالی است. از آنجا که این یک شیرین کننده مایع است ، برای نوشیدنی‌های سرد ایده آل است.

 

مُلاس

ملاس عطر و طعم عمیق و جسورانه ای دارد که مناسب قهوه‌های برزیلی ، کونا و کلمبیا است. ملاس مانند عسل و شهد آگاو ، یک شیرین کننده مایع است ، بنابراین با نوشیدنی‌های یخ زده یا سرد خوب کار می‌کند.

 

میوه به عنوان شیرین کننده

میوه نیز چه به صورت آب میوه ، شهد و چه به صورت پوره ، می‌تواند روشی خوش طعم و طبیعی برای شیرین سازی قهوه و چای باشد. این گزینه به ویژه برای اسموتی‌های قهوه یا چای بسیار مفید است. با این حال ، لازم نیست چیز خیلی مفصلی باشد - لیمو (که هم شیرین است و هم ترش) به سادگی می‌تواند با چای ترکیب شود.

 

استویا

استویا شیرین کننده جدیدتری در بازار است. استویا به طور کلی به عنوان یک محصول طبیعی در نظر گرفته می‌شود. این گیاه عطر و طعمی خالص دارد که بعضی برای توصیف طعم آن ، از شیرین بیان نام می‌برند.

 

شربت‌های ساده / طعم دار

شربت‌های ساده (معروف به "شربت‌های قند") به سادگی در نوشیدنی حل می‌شوند. شربت ساده دارای عطر و طعم خنثی است که با اکثر قهوه‌ها و چای‌ها به خوبی کار می‌کند.

شربت‌های ساده را می‌توان با افزودن موادی مانند میوه‌ها ، گیاهان و ادویه جات هنگام جوشیدن به راحتی طعم دار کرد. همانطور که از نام آن پیداست ، تهیه شربت ساده آسان است. شربت‌های طعم دار را با قهوه و چای بر اساس مشخصات طعم هر یک ترکیب کنید.

 

شربت ذرت

از شربت ذرت (و شربت ذرت با فروکتوز بالا) معمولاً به عنوان شیرین کننده در قهوه‌ها و چای‌های "آماده نوشیدن"  و فوری استفاده می‌شود. در مورد استفاده از شربت ذرت به عنوان یک شیرین کننده و اینکه آیا محصولات حاوی شربت ذرت "طبیعی" است یا نه ، اختلاف نظر وجود دارد. این گزینه بهترین انتخاب شیرین کننده برای فنجان قهوه یا چای معمولی شما نیست. مگر اینکه یک دستورالعمل خاص به آن نیاز داشته باشد ، در غیر این صورت بهتر است از گزینه‌های دیگر استفاده کنید.

 

آشپزی در مشهد با پیشکادمی

بهترین شیرین کننده های قهوه و چای