نکاتی که درباره لیمو نمیدانید

 به دندان دردتان  کمک کنید

آب لیمو جایگزینی برای مراجعه به دندانپزشک شما نیست و قرار گرفتن دندان در معرض اسیدهای میوه یک استراتژی بلند مدت نیست. اما اگر قبلاً دچار درد دندان شده اید ، اسید سیتریک موجود در لیموها می توانند تا زمان ملاقات شما مقداری از درد را کاهش دهد. یک برش لیمو را مستقیماً در ناحیه بمالید ، یا کمی آب لیمو و نمک امتحان کنید.

کاهو پژمرده را زنده کنید

هیچ کس نمی خواهد کاهو پژمرده بخورد. سبزیجات خود را با خیساندن آنها در یک کاسه آب سرد با نصف فنجان آب لیمو مخلوط شده احیا کنید. بگذارید حدود یک ساعت در آن بنشینند ، سپس برگها را در یخچال خود برای یک یا دو ساعت دیگر قرار دهید. وقتی کاهو را بیرون می آورید ، آن را ترد و آماده سالاد میبینید.

یخچال های بد رایحه را  از بین ببرید

یخچال و فریزر پیدا کرده اید که بوی لباس های کثیف هفته گذشته را  می دهد؟ پس از دور ریختن غذای فاسد شده ، یک توپ پنبه ای را در آب لیمو بپوشانید و هنگامی که بیرون می روید آن را در یخچال خود بگذارید تا یک روز در یخچال بماند  و بو را بگیرد.

لیموها همچنین می توانند رایحه بد تخته برش مورد علاقه شما را از بین ببرند. تخته را با مقداری نمک درشت بپوشانید ، سپس سطح آن را با قسمت گوشتی یک لیمو مالش دهید سپس رایحه بد از بین میرود و ضدعفونی میشود

از مورچه ها خلاص شوید

همانطور که معلوم است ، مورچه ها طرفداران میوه مرکبات نیستند. اگر میخواهید از مورچه ها خلاص شوید کمی اب لیمو را اسپره کنید

نکات شگفت انگیز در رابطه با لیمو