نکاتی که درباره دارچین نمی‌دانید

1. تحریک رشد مو

یک درمان دارچین می تواند به بیدار کردن پوست سر و بهبود رشد کلی مو کمک کند. قسمت های مساوی دارچین و عسل را با هم مخلوط کرده و در قسمت های مشکل دار پوست سر خود بمالید. بگذارید 15 دقیقه بماند ، سپس طبق معمول بشویید.

2 پاک کردن خراش ها

از دارچین برای پاک کردن ضایعات ، جوش و خراش روی مبلمان چوبی استفاده کنید. یک چوب دارچین را روی ناحیه خراشیده شده مالیده و آن را ناپدید کنید!

3 خوش بو کننده در اتومبیل

از دارچین به عنوان یک خوشبو کننده هوا در اتومبیل خود استفاده کنید و مزایای افزودنی خوبی را نیز تجربه کنید! عطر دارچین باعث بهبود هوشیاری و کاهش اضطراب شده است ، بنابراین می توانید رفت و آمد کمتری داشته باشید.

4. با پای ورزشکار خوب رفتار کنید

دارچین خواص ضد میکروبی دارد ، که باعث می شود آن را به عنوان یک درمان طبیعی عالی برای شرایط قارچی مانند پای ورزشکار به وجود آورید. برای تهیه یک درمان آسان ، 10 عدد چوب دارچین را در 4 فنجان آب بجوشانید. بگذارید مخلوط خنک شود ، سپس حدود 20 دقیقه پای خود را خیس کنید. در صورت لزوم تکرار کنید.

5. گندزدایی و پاک کننده فرش ها

دارچین یک تخریب کننده  عالی است ، و علاوه بر این به پودر تخریب کنندت فرش افزوده می شود. یاد بگیرید که چگونه یک پودر فرش ارزان و تمام طبیعی درست کنیم.

6. حالت تهوع را تسکین دهید

آنتی اکسیدان های موجود در دارچین می توانند به تسکین معده ناراحت کننده کمک کنند (در صورت مصرف در دوزهای کوچک.) با جوشاندن 1 چوب دارچین در 1 فنجان آب به مدت 10 دقیقه یک چای دارچین درست کنید. فشار دهید ، سپس گرم بنوشید.

7. میل به مهار

دارچین می تواند به تنظیم قند خون شما کمک کند و از پیشگیری از هوس های ظهر برای چیزی شیرین کمک می کند. با پاشیدن مقداری دارچین روی جو دوسر صبحانه یا در فنجان قهوه خود ، در طول روز خود را برای موفقیت آماده کنید!

نکات شگفت انگیز در رابطه با دارچین. به کمک دارچین میتوانید رشد مو های خود را زیاد کنید،لاغر شوید و کم خوری داشته باشید و همچنین از حالت تهوع بهبود یایبید و خراش های چوب خود را بگیرید و به گندزدایی فرش های خود کمک کنید