دسرهای کلاسیک اسپانیایی

اگر نمی‌توانید به شیرینی فروشی سنتی اسپانیا برسید ، می‌توانید طعم‌های دلپذیر کیک‌ها و شیرینی‌های جذاب اسپانیا را در خانه بچشید. علاوه بر شیرینی‌های فانتزی که بسیار خوشمزه به نظر می‌رسند ، بسیاری از دسرهای کلاسیک یا سنتی اسپانیایی نیز وجود دارند که طعم فوق‌العاده‌ای دارند. پس هر جا که هستید دسرهای کلاسیک اسپانیا را تهیه و میل کنید. پیشکادمی در این مطلب چند دسر کلاسیک اسپانیایی را به شما معرفی می‌کند.با ما همراه باشید!

 

مانتکادوس

این دسر خوشمزه بسیار سبک و کرکی است جوری که در دهان شما به سادگی آب می‌شود. خانه‌های اسپانیا کریسمس را بدون این دسر جذاب سپری نمی‌کنند.

 

پولورونس

polvorones یک شیرینی غنی و خرد است که نام خود را از کلمه "polvo" ، به معنی گرد و غبار گرفته است. این شیرینی می‌تواند مانند گرد و غبار در دست ها یا دهان شما پودر شود ، بنابراین با احتیاط آن را در دهان خود بگذارید. برخی افراد آنها را به پودر قند آغشته می‌کنند که به نظر برسد گرد و خاکی هستند.

 

 فلن

این فلن کلاسیک اسپانیایی با یک کاستارد تخم مرغ وانیلی مخملی ساخته شده و روی آن را یک سس کارامل شیرین و چسبناک می‌پوشاند. این دسر خوشمزه اسپانیایی یکی از محبوب ترین دسرها است ، به اندازه کافی سبک است و برای یک مناسبت خاص گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

 

کاستارد شیر

کاستارد اسپانیایی یا ناتیلا یکی از دسرهای راحتی است که باعث می‌شود بسیاری از بزرگسالان اسپانیایی دوران کودکی خود را به یاد بیاورند. این نسخه ساده و دلپذیر یک کاستارد صاف و غنی را با طعم دارچین و عصاره وانیل می‌سازد که می‌تواند گرم یا سرد سرو شود.

 

پانتکسینتا

پانتکسینتا دسر سنتی باسک است. تهیه این دسر در خانه بسیار ساده است. فقط کافی است مقداری خامه شیرینی را بین ورقه‌های پفکی ساندویچ کنید و روی آن را با بادام خرد شده ، فندق و پودر قند بپوشانید.

 

پونچه سگوویانو

گرچه تهیه این کیک لایه لایه زیبا کار سختی نیست ، اما مراحل مختلفی را می‌طلبد. ابتدا کیک سبک و اسفنجی را بپزید ، بعد آن را به صورت لایه‌های نازک برش دهید. مراحل بعدی تا درست شدن این دسر بسیار آسان و سریع است. می‌توانید این دسر کلاسیک و خوشمزه را در مجالس خود سرو کنید و در کنار میهمان‌هایتان از طعم خاصش لذت ببرید.

 

آشپزی در مشهد با پیشکادمی

دسرهای کلاسیک اسپانیایی