بهترین غذای محلی آفریقای جنوبی که باید آنها را امتحان کنید

آفریقای جنوبی تا کنون جهان وطنی ترین کشور آفریقا  و دارای صنعت جهانگردی بالغ است. از رفتن به سافاری گرفته تا بازدید از شهرها یا تورهای غذایی ، چیزهای زیادی برای تجربه و لذت بردن وجود دارد. پیشکادمی در این مطلب فهرستی از غذاهای محلی آفریقای جنوبی را معرفی می‌کند. با ما همراه شوید!

 

چاکالاکا

چاکالاکا یک غذای لذیذ بسیار ساده و آسان است که در شهرستانهای آفریقای جنوبی پدید آمده است. لوبیای پخته ، کاری ، فلفل و هویج از اجزای معمول این غذا است.

 

بیلتونگ

biltong یکی از بهترین غذاهای آفریقای جنوبی است که امتحان می‌کنید. بسیاری از مردم آفریقای جنوبی آن را دوست دارند اما ممکن است برای دیگران طعم تازه‌ای باشد. گوشت گاو ماده اصلی این غذا است.

 

پوتجیکوس

Potjiekos یک غذای کاملاً خاص آفریقای جنوبی است که به دلیل ضرورت حرکت در حین طبخ ، تهیه آن در فضای باز صورت می‌گیرد. potjiekos که ریشه در سنتی از Afrikaaner دارد و گویا در جریان Great Trek ظهور کرده است ، مسیری طولانی را طی کرده اما بخشی از فرهنگ غذایی آفریقای جنوبی است که امروزه آن را می‌شناسیم. مواد اولیه این غذای محلی و خاص شامل گوشت ، سبزیجات و نوعی نشاسته (معمولاً سیب زمینی) است.

 

 

تارت شیر

تارت شیر ​​که در آفریقایی به آن ملکترت می‌گویند یک دستورالعمل وارداتی توسط هلندی‌ها است که امروزه بخشی از فرهنگ غذاهای آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. هر ساله ، در آفریقای جنوبی 27 فوریه به عنوان روز رسمی تارت شیر جشن گرفته می‌شود.

 

مالوا پودینگ

پودینگ Malva یک دسر آفریقای جنوبی است که ریشه در کیپ دارد. گفته می‌شود که دستورالعمل تهیه این دسر توسط مهاجران هلندی ایجاد شده است.

 

پاپ

پاپ نام آفریقای جنوبی برای فرنی سفت آرد ذرت است که در سراسر قاره آفریقا بسیار مشهور است. پاپ همچنین برای غلیظ کردن سس‌ها و خورش‌های غلیظ  بسیار مناسب است.

 

بوئورز

Boerewors یک سوسیس با کیفیت است که اغلب بصورت مارپیچ و دایره ای تهیه می‌شود. این غذا با استفاده از گوشت زیاد درست می‌شود و می‌توان آن را از گوشت گاو یا هر نوع گوشت دیگری تهیه کرد.

 

گوشت گاو بوبوتی

Bobotie یک غذای اصیل آفریقای جنوبی است که با گوشت ، میوه و ادویه جات تهیه می‌شود. روی آن را با یک کاستارد مرغوب و برگ بو پوشانده و در فر طبخ می‌کنند.


آشپزی در مشهد با پیشکادمی

 

 

 

بهترین غذای محلی آفریقای جنوبی که باید آنها را امتحان کنید