اسموتی‌هایی که بچه‌ها دوست خواهند داشت

ترکیبات بعضی اسموتی‌ها با توجه به علایق طبیعی بچه‌ها ، باب میل اغلب آنهاست. بچه‌ها طعم‌های شیرین و خامه ای مثل میلک شیک را دوست دارند. در این مطلب چند نمونه از اسموتی‌های سالمی را که بچه‌ها از نوشیدن آنها لذت می‌برند ، معرفی می‌کنیم. اگر برای وعده صبحانه این اسموتی‌ها را برای بچه‌ها درست کنید ، میل و رغبت آنها به صبحانه خوردن بیشتر می‌شود و به غیر از آن ، نوشیدن این اسموتی‌های میوه‌ای و سالم می‌تواند روش خوبی برای رسیدن ویتامین‌ها و مواد مغذی به بدن بچه‌ها باشد.

 

اسموتی توت فرنگی

اسموتی توت فرنگی یک نوشیدنی محبوب و کلاسیک است. اسموتی توت فرنگی با میوه‌های تازه و آب میوه‌های طبیعی ، خیلی سالم تر از بسیاری از غذاهایی است که در کافه ها و رستوران ها برای بچه‌ها پیدا خواهید کرد.

 

 

اسموتی خامه‌ای پرتقال

باور نخواهید کرد که ترکیب پرتقال ، تکه‌های آناناس و شیرسویای وانیل به نوعی اسموتی بدل می‌شود که طعم آن دقیقاً مانند اسموتی خامه‌ای پرتقال است. این اسموتی میوه‌ای سرشار از پروتئین است ، بنابراین گزینه بسیار خوبی برای شروع روز بچه‌ها محسوب می‌شود. برای این نوشیدنی خنک ، برش‌های پرتقال و تکه‌های آناناس را از قبل فریز کنید.

 

 

اسموتی موز شکلات

طعم اسموتی دقیقاً مانند یک شیشه شیر موز شکلاتی است که بچه‌ها عاشق آن هستند. اما این اسموتی موز شکلات با داشتن 8 گرم پروتئین ، 5 گرم فیبر و 29 درصد کلسیم توصیه شده روزانه ، یک میان وعده سالم به شمار می‌آید. اگر از موز خیلی رسیده و لکه دار قهوه‌ای  یخ زده استفاده کنید ، طعم خامه بیشتر در اسموتی ایجاد می‌شود پس بچه‌ها استقبال ویژه‌ای از نوشیدن این اسموتی خواهند کرد.

 

 

اسموتی هندوانه

اگر دقت نکنید ، اسموتی هندوانه خیلی آبکی می‌شود. یک ترفند ویژه برای مقابله با این مشکل وجود دارد : تکه‌های هندوانه را از قبل منجمد کنید. این اسموتی یک نوشیدنی عالی برای تابستان است.

 

 

اسموتی نارگیل آناناس

اگر فرزند شما عاشق نوشیدنی‌های میوه های گرمسیری است اما شما نوشیدنی مغذی‌تری می‌خواهید ، اسموتی نارگیل آناناس برای فرزند شما مناسب است. این اسموتی دارای شیر نارگیل سالم و نارگیل خرد شده  به علاوه آناناس شیرین است. بهتر است از تکه‌های آناناس یخ زده استفاده کنید.

 

 

 

اسموتی‌هایی که بچه‌ها دوست خواهند داشت