سالادها می‌توانند غذای اصلی باشند

 

سالاد به عنوان غذای اصلی ، یک وعده‌ی غذایی سالم و مفید به شمار می‌آید که می‌توانید در هفته چندبار سالاد را در خانه درست کرده به عنوان غذای اصلی میل کنید.

 بسیاری از سالادها نیازی به پخت و پز ندارند ، خیلی هم دلچسب و خوشمزه هستند. در ادامه این مطلب چند سالاد را که اغلب به عنوان غذای اصلی تهیه می‌شوند ، به شما معرفی می‌کنیم.

 

سالاد ماهی سالمون

این دستورالعمل سالاد ماهی سالمون در عرض 30 دقیقه آماده می‌شود و بسیار سالم و خوشمزه است. ماهی سالمون به سرعت در ماهیتابه پخته می‌شود و سپس به سالاد جوانه لوبیا ، بادام زمینی (کمی له شده) ، سبزیجات ، نعناع ، گشنیز و ... اضافه می‌شود.

 

  

سالاد بوقلمون با انگور قرمز

این سالاد خارق العاده بوقلمون را با انگور قرمز همراه با سبزیجات تازه برای یک شام خنک و خوشمزه سرو کنید. این سالاد بوقلمون با برش‌های آووکادو و گوجه فرنگی طعم بسیار جذاب و دلچسبی دارد.

 

 

سالاد ماکارونی با پنیر و ژامبون

سالاد ماکارونی از سالادهای سرد کلاسیک است که با مارچوبه یا نخود فرنگی طعم خاصی پیدا می‌کند. طعم سالاد ماکارونی با پنیر و ژامبون واقعا کامل می‌شود.

 

 

سالاد نخود مدیترانه‌ای

این سالاد نخود مدیترانه‌ای ترکیبی متعادل از نخود ، سبزیجات تازه ترد ، پنیر فتا و سس لیمو است. سالاد نخود مدیترانه‌ای یک غذای گیاهی اما سیرکننده است.

 

 

 

 

 

سالادها می‌توانند غذای اصلی باشند