ساندویچ‌هایی از سراسر جهان

 

پیشکادمی در این مطلب شما را با چند ساندویچ خوشمزه از سراسر جهان آشنا می‌کند. با ما همراه شوید!

ساندویچ پنیر کبابی (آمریکا)

وقتی به ایالات متحده آمریکا فکر می‌کنید ، احتمالاً ساندویچ‌های خوشمزه زیادی به ذهن شما خطور می‌کند. با این حال ، ساندویچ پنیر کبابی به عنوان یکی از آن خلاقیت‌های خوشمزه کاملاً نماد آمریکا شناخته می‌شود.

به طور سنتی ، این ساندویچ با لایه لایه قرار گرفتن پنیر ورقه‌ای بین دو برش نان سفید ، آغشته کردن قسمت خارجی آن با کره  و کباب کردن کل ساندویچ تا طلایی شدن نان تهیه می‌شود. تنوع ساندویچ پنیر کبابی بسیار زیاد است. در آمریکا تهیه این ساندویچ با انواع پنیر و سبزیجات صورت می‌گیرد.

 

ساندویچ Smørrebrød (دانمارک)

Smørrebrød به "نان کره" ترجمه می‌شود ، اما این تمام ساندویچ اسکاندیناوی خوش طعم و خوش بافت نیست. پایه این ساندویچ دانمارکی به طور معمول از یک نان چاودار کاملاً متراکم و قطعه قطعه شده تهیه می‌شود که با کره ، خامه ترش و مواد دیگر ترکیب شده و آن را به‌ صورت رول سرو میکنند.

بافت‌ها و ترکیبات تشکیل دهنده این ساندویچ سنتی دانمارک عطر و طعم آن را واقعاً ویژه کرده است. علاقه مندان به ساندویچ در سراسر جهان باید این ساندویچ سنتی دانمارک را امتحان کنند.


 

ساندویچ ترامزینی (ایتالیا)

اگرچه ایتالیا دارای ساندویچ‌های متنوع و زیادی است ، tramezzini ساندویچ‌ انگشتی است که برای میان وعده بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این ساندویچ‌های مثلثی خوش طعم مانند ساندویچ‌های چای وخیار انگلیس ، با نان سفید نرم و سس مایونز خانگی تهیه می‌شوند. ساندویچ ترامزینی معمولاً بین صبحانه و ناهار در بسیاری از رستوران‌ها و بارهای ونیز ایتالیا سرو و فروخته می‌شوند.

 

ساندویچ کروک مسیو (فرانسه)

با توجه به فرهنگ غذایی غنی فرانسه ، جای تعجب نیست که یک ساندویچ فرانسوی در این مجموعه قرار بگیرد.

برای تهیه کروک مسیو ژامبون ، خردل و پنیر را بین دو برش نان آغشته به کره قرار می‌دهند. در مواردی تخم مرغ نیز به ترکیبات این ساندویچ خوشمزه فرانسوی اضافه می‌شود. تهیه این ساندویچ در خانه بسیار آسان است. پس حتما آن را امتحان کنید.

 

ساندویچ Cemita (مکزیک)

ساندویچ دلچسب cemita از منطقه پوبلا در مکزیک می آید. این ساندویچ که به طور معمول با انواع گوشت‌های سرخ شده ، آووکادو و چند سس پر می‌شود ، فوق العاده جذاب است. اغلب غذاهای مکزیکی طعم منحصر به فردی دارند و بسیار متفاوت طبخ می‌شوند.

 

ژیرو (یونان)

در حالی که در یونان هستید ، احتمالاً تعداد زیادی از فروشندگان خیابان را پیدا خواهید کرد که گوشت را از دستگاه عمودی تراشیده و آن را درون پیتاهای تازه همراه با سیب زمینی سرخ کرده و سبزیجات تازه قرار می‌دهند. اگرچه در ایالات متحده به طور معمول ژیرو را با گوشت بره پر می‌کنند ، اما این امر در کشور مبدا این ساندویچ یعنی یونان چندان معمول نیست. در یونان این ساندویچ با انواع دیگری از گوشت تهیه می‌شود.


 

ساندویچ آرپا (ونزوئلا)

آرپا قطعاً یکی از محبوب ترین غذاها در ونزوئلا است و به صورت روزانه خورده می‌شود. اگرچه خمیر ذرت در زمان دلخواه مصرف ، آماده و طبخ می‌شود اما  آرپاهای آماده برای طبخ نیز در فروشگاه‌های مواد غذایی کشور ونزوئلا موجود است. استیک قطعه قطعه شده ، مرغ کبابی ، لوبیا ، برنج ، آووکادو ، پنیر و ژامبون از گزینه هایی است که می توانید انتخاب کرده و ترکیب ساندویچ آرپا را خودتان درست کنید.

آشپزی در مشهد با پیشکادمی

 

 

 

ساندویچ‌هایی از سراسر جهان