سیستم ایمنی بدن خود را در برابر ویروس کرونا تقویت کنید

نوشیدنی‌های میوه‌ای طبیعی دارای خواص بسیاری هستند. یکی از ترکیبات میوه‌ای که برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید به شمار می‌آید ، آب گوجه فرنگی همراه با آب پرتقال است که در ادامه این مطلب با روش تهیه این نوشیدنی مفید برای سلامتی را با شما به اشتراک می‌گذاریم

همه گیری اهمیت سلامتی در دنیا ، تغییرات زیادی را در بسیاری از عادات غذایی و سبک زندگی ما ایجاد کرده است. حتی کسانی که نمی‌توانند در برابر یک برگر پنیر یا یک لیوان کولا مقاومت کنند ، اکنون به سمت خوردن غذای سالم تر حرکت می‌کنند.

یکی از دلایل مهم پدید آمدن تغییرات عادات غذایی و سبک زندگی ، ایجاد مصونیت در برابر بیماری‌های همه‌گیر است. بزرگترین درسی که بیماری همه‌گیر کووید 19 (ویروس کرونا) به ما آموخته این است که چگونه سیستم ایمنی بدن در مقاومت و مبارزه با ویروس‌های تهدید کننده نقش بزرگی دارد و چگونه رژیم غذایی ، نقش بسزایی در سلامت عملکرد سیستم ایمنی بدن ما دارد. در حالی که بسیاری از ما در حال تلاش برای تقویت ایمنی بدن خود هستیم ، بسیاری از نوشیدنی‌های طبیعی و سالم را امتحان می‌کنیم. اما آیا ما واقعاً می‌دانیم که فقط مقدار کمی میوه و سبزیجات می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کنند؟

ویتامین C شاید یکی از شناخته شده ترین مواد مغذی برای کمک به ایجاد ایمنی باشد - که به راحتی می‌توان آن را در پرتقال و گوجه فرنگی یافت . پرتقال منبع غنی ویتامین C و یکی از محبوب ترین گزینه‌ها برای تقویت سیستم ایمنی در میان تغییرات بیماری‌های همه گیر و فصلی است. شما می‌توانید در هر فصل آب پرتقال را بگیرید ، به صورت خام بخورید یا آن رادر سالادها استفاده کنید. روشهای زیادی برای قرار دادن میوه پرتقال در رژیم غذایی وجود دارد!

 

از طرف دیگر ، گوجه فرنگی کالری کمی دارد و سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است که به بدن کمک می‌کند تا با عفونت‌ها مقابله کند. گوجه‌فرنگی همچنین عملکرد متابولیسم بدن را تقویت می‌کند که در نهایت می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

ترکیب گوجه فرنگی و پرتقال می‌تواند یک نوشیدنی ایده آل برای تقویت سیستم ایمنی بدن باشد ، به خصوص در زمان‌های رواج بیماری‌های همه گیر. ترکیب آب گوجه فرنگی و پرتقال همراه با دارچین ، زنجبیل ، لیمو و ماست سریعترین و آسانترین راه برای بهره مندی از فواید نوشیدنی‌های طبیعی و سالم است! پس با ما همراه شوید تا شما را با دستورالعمل تهیه یک نوشیدنی میوه‌ای مفید و طبیعی آشنا کنیم.

 

 

مواد لازم

 

- 1 عدد گوجه فرنگی (کوچک ، خرد شده)

 

- 1 عدد پرتقال (پوست کنده ، برش خورده)

 

- 1/2 فنجان ماست

 

- 1 عدد چوب دارچین

 

- 1 قاشق چایخوری زنجبیل (رنده شده)

 

- نصف لیمو (آبدار)

 

- فلفل سیاه – در صورت تمایل

 

برای تهیه نوشیدنی پرتقال – گوجه‌فرنگی ، تمام مواد را با هم در مخلوط کن ترکیب کنید و به منظور تقویت سیستم ایمنی در برابر ویروس کرونا ، آن را چند بار در هفته بنوشید.

سلامت یاشید!

 

سیستم ایمنی بدن خود را در برابر ویروس کرونا تقویت کنید