با شیرینی‌های سنتی استرالیا بیشتر آشنا شویم

غذاهای استرالیا به عنوان یک کشور چند فرهنگی ، ترکیبی از فرهنگ غذایی کشورهای مختلف در سراسر جهان است. به طور سنتی بعضی از نمادین ترین وعده های غذایی در استرالیا حاوی مواد کمی هستند زیرا در زمان جنگ که جیره بندی محدود بود ، فرهنگ غذایی تغییر کرد. در این مطلب ، عناوین چند غذای استرالیایی را یا شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

1. تکه‌های شیرینی کینگستون 

 

یکی از برجسته ترین دسرهای استرالیا Kingstons slice است که هم آسان درست می‌شود و هم طعم متفاوت و خاصی دارد. 

 

2. بیسکویت ANZAC

بیسکویت آنزاک برای اولین بار در طول جنگ جهانی اول به سربازان داده می‌شد و حالا هم  به طور سنتی در 25 آوریل برای بزرگداشت سربازان گذشته و حال درست می‌شود. 

 

3. دسر میوه پاولوا

در حالی که بحث شدیدی بین استرالیا و نیوزیلند وجود دارد که منشا پاولوا متعلق به کدام کشور است ، ما آن را به این لیست اضافه کردیم زیرا این دسر در استرالیا واقعاً نمادین است. دسر پاولوا طلایی و خیره کننده است که دارای میوه‌های گرمسیری تابستان است.

 

4. شیرینی لامینگتون

یکی دیگر از خوراکی های شیرین سنتی استرالیایی ، لامینگتون است. اسفنج وانیلی که در مایه شکلات غوطه ور شده و با نارگیل پوشانده شده است. این شیرینی در استرالیا خیلی معروف است و در مجالس مختلف برای میهمان‌ها سرو می‌شود.

 

5. دمپر

دمپر یک نان کلاسیک استرالیا است و فقط با چهار ماده اولیه درست می‌شود. خیلی از خانواده‌های استرالیایی هر روز از این نان مصرف می‌کنند و طرفداران زیادی دارد.

 

6. پای گوشت

شیرینی‌های گوشتی سنتی استرالیا در هر زمان از سال عالی هستند. پای گوشت در استرالیا به عنوان یک میان‌وعده بیشتر رواج دارد تا یک وعده نهار یا شام.

 

این لیست که ما در اینجا برای شما تهیه کردیم ، بی شک تعداد بسیار کمی از شیرینی‌های سنتی استرالیا هستند. خیلی از غذاهای استرالیایی بر پایه شرایط اجتماعی و اقتصادی این منطقه جغرافیایی دچار تحول شدند اما فرهنگ غذایی استرالیا همچنان توانسته است اصالت خود را حفظ کند. پیشنهاد ما این است که تنوع غذایی موجود در فرهنگ‌های غذایی ملل مختلف را به آشپزخانه خود راه دهید تا از غذاهای متفاوت لذت‌ ببرید!

با فرهنگ شیرینی‌های سنتی استرالیا بیشتر آشنا شویم