انواع کاهو برای تنوع در طعم سالاد

چه هر روز در وعده ناهار به دنبال دستور تهیه سالاد مورد علاقه خود باشید و چه علاقه داشته باشید به ساندویچ های خود سبزیجات را اضافه کنید ، این احتمال وجود دارد که انواع مختلف کاهو را امتحان کرده باشید. در ادامه این مطلب شما با ویژگی‌های چند نوع کاهو آشنا خواهید شد که ارزش این را دارد در رژیم غذایی روزانه برای آنها جایی در نظر بگیرید. پیشکادمی از شما می‌خواهد تا با ما همراه شوید!

 

1. آرگولا

آرگولا نوعی کاهوی سبز با طعم فلفل است که سرشار از ویتامین K می‌باشد. به این سبزی کاهوی شیرین ایتالیایی نیز گفته می‌شود که در سالادها ، روی پیتزاها و به عنوان تزیین روی غذاهای ناهار و شام دیده می‌شود.

 

2. کاهو باتاویا

این کاهوی درشت به عنوان کاهوی ترد فرانسوی و کاهوی ترد تابستانی نیز شناخته می‌شود. کاهو باتاویا بر خلاف اغلب کاهوها در هوای گرم و مرطوب زود پژمرده نخواهند شد.

 

3. کاهو بوستون

کاهو بوستون نوعی کاهوی کره ای است. این کاهو دارای برگهای نرم است که برای درست کردن دلمه کاهو خیلی مناسب است. کاهو بوستون به راحتی پژمرده می‌شود ، بنابراین بهتر است آن را تازه میل کنید.

 

4. کاهو فرفری

frisée کاهویی تلخ با رنگ روشن است که اغلب به عنوان افزودنی برای تزئین سالاد استفاده می‌شود.

 

5. کاهوی سالادی

این کاهوی پرطرفدار به دلیل ماهیت مقرون به صرفه ، بافت ترد و عطر و طعم مطبوع ، در بیشتر سالادها یافت می‌شود. 

 

6. مسکلون

Mesclun در لغت به معنای میکس است. به همین ترتیب ، این کاهو از ترکیب ویژگی‌های سبزیجات مختلف در شکل‌ها ، طعم‌ها و اندازه‌‌های مختلف برخوردار است. در نتیجه مسکلون طعم منحصر به فردی دارد که از لقمه‌ای به لقمه بعدی تغییر می‌کند.

 

7. کاهو رومانی

این برگهای بلند و محکم گزینه‌ای است که برای تهیه سالاد سزار استفاده می‌شود. مصرف کاهو رومانی در کشور ما بسیار رایج است.

 

آشپزی در مشهد با پیشکادمی

 

 

انواع کاهو برای تنوع در طعم سالاد