صبحانه‌ی پاییز و زمستان با اسموتی‌های سبز

اسموتی‌های سبز دارای خواص زیادی برای سلامتی هستند. گلابی یکی از میوه‌های مناسب برای قرار گرفتن در ترکیب اسموتی‌های سبز است. پس از طعم بی‌نظیر اسموتی گلابی تازه لذت ببرید. دستورالعمل اسموتی سبز گلابی ، بسیار آسان و پر از طعم‌های خوشمزه است که از ترکیب گلابی و کلم پیچ تهیه می‌شود. اسموتی‌های سبز ، با عطر و طعمی عالی به عنوان نوشیدنی سالم و مفید در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند و اغلب افراد از طعم اسموتی لذت می‌برند. اسموتی‌ها به خصوص برای یک صبحانه سریع پاییزی یا زمستانی خیلی مناسب هستند و فواید زیادی برای سلامتی دارند.

در ادامه این مطلب دستورالعمل تهیه اسموتی سبز گلابی را خواهید خواند. برای تهیه این اسموتی گلابی ، از موز و زنجبیل تازه به همراه دارچین آسیاب شده استفاده می‌شود تا طعم و مزه خوبی را به ترکیب میوه‌ها و سبزیجات اضافه کند. با این امید که شما هم از طعم و فواید این اسموتی سبز بهره ببرید.

 

مواد لازم

1 عدد موز (رسیده ، برش خورده)

1 عدد گلابی (خرد شده)

2/3 فنجان شیربادام

2 تا 4 برش زنجبیل (تازه ، پوست کنده)

2 قاشق غذاخوری عسل

1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1/2 قاشق غذاخوری دارچین (آسیاب شده)

1 و1/2 فنجان کلم پیچ (شسته شده)

1 فنجان یخ

 

موز ، گلابی ، شیر بادام ، زنجبیل ، عسل ، عصاره وانیل و دارچین آسیاب شده را در مخلوط‌ کن بریزید. کلم پیچ و سپس یخ را نیز به آنها اضافه کنید.دو تا سه دقیقه مواد را با هم مخلوط نمایید تا اسموتی کاملا یکدستی شکل بگیرد. اسموتی سبز گلابی را داخل لیوان بریزید و نوش جان کنید!

 

دستورالعمل تهیه اسموتی سبز گلابی