بهترین دستورالعمل‌هایی که زنجبیل در آنها نقش مهمی دارد

 

اگر شما تجربه استفاده از زنجبیل را در غذاها ، سس‌ها ، مرباها و ترشی‌جات را دارید ، حتما در جریان این هستید که زنجبیل در آشپزی یکی از بهترین و جذاب‌ترین طعم‌دهنده‌هاست. آشپزهای خانگی در سراسر جهان سالیان سال است که از خواص تسکین دهنده زنجبیل آگاه هستند و همین دلیل برای نقش پررنگ زنجبیل در آشپزی و آشپزخانه کافیست. همچنین زنجبیل می‌تواند با افزودن کمی حرارت ، کمی شیرینی و عطر و طعم شدید به غذا ، تحول جذابی را در طعم خوراکی‌ها به وجود بیاورد. پیشکادمی چند دستورالعمل را که با وجود زنجبیل در آنها ویژه می‌شوند ، با شما به اشتراک می‌گذارد.

 

سوپ هویج و زنجبیل

زنجبیل و هویج نوعی شیرینی طبیعی را به غذای شما اضافه می‌کنند. افزودن بادام به این سوپ هویج خامه‌ای را هم سوپ را غلیظ می‌کند و هم آن را در فهرست غذاهای مغذی قرار می‌دهد.

 

ترشی زنجبیل ژاپنی

زنجبیل ترشی ژاپنی که چندی پیش دستورالعمل تهیه آن را با شما به اشتراک گذاشتیم ، یکی دیگر از دستورالعمل‌های جذابی است که می‌توانید با زنجبیل آن را تهیه کنید. ژاپنی‌ها این ترشی را با سوشی سرو می‌کنند.

 

کوکی‌های زنجبیلی

کوکی‌های زنجبیلی کاملا مناسب سلیقه افرادی است که شیرینی‌ها را با کمی ادویه متعادل دوست دارند. این کوکی‌های زنجبیلی در کنار یک فنجان چای یا قهوه طعم فوق‌العاده‌ای را به بعد از ظهرهای شما می‌دهند.

 

مربای آلو و زنجبیل

با تهیه مربای آلو و زنجبیل در خانه ، هیجان تابستانی طعم‌ها را در تمام طول زمستان ادامه دهید. افزودن زنجبیل به مربا طعمی گرم و دلپذیر می‌بخشد.

 

چای زنجبیل

طعم و مزه چای دم شده با ریشه تازه زنجبیل بی‌نظیر است. چای زنجبیل می‌تواند به رفع ناراحتی معده و تسکین اعصاب کمک کند.

 

سس زنجبیل تند 

 سس زنجبیل  یادآور طعم‌های ویتنامی و تایلندی است و به عنوان طعم‌دهنده‌ی پیراشکی ، مرغ یا چاشنی برای هر نوع گوشت یا ماهی بسیار عالی عمل می‌کند.

 

ماهی بخارپز زنجبیل - سویا

ماهی بخارپز بافت لطیف و مرطوبی دارد. همراه کردن ماهی بخارپز با سس سویا - زنجبیل عطر و طعم مطبوعی را به وعده غذایی شما اضافه می‌کند.

 

چای سرد زنجبیل بادرنجبویه

هنگام نوشیدن این نوشیدنی آرامش بخش که از زنجبیل تازه ، بادرنجبویه و چای سیاه تهیه شده است ، شانه های خود را شل کنید و آرامش را با نوشیدن این چای به خودتان هدیه کنید. زنجبیل به این چای سرد انرژی می‌بخشد و بادرنجبویه رایحه مرکبات را به چای اضافه می‌کند. چای سیاه نیز یک پایه خاکی را در این ترکیب طعم‌ها و عطر‌ها به ارمغان می‌آورد. بهتر است این چای آرامش بخش را با لیمو و نعناع تازه سرو کنید.


آشپزی در مشهد با پیشکادمی

 

بهترین دستورالعمل‌هایی که زنجبیل در آنها نقش مهمی دارد