فینگرفودهای سالم ، آسان و خوشمزه را به میهمانی‌های خود راه دهید!

طعم‌های تازه و ترکیبات سرگرم کننده را به عنوان فینگرفودهای جذاب ، سالم و خوشمزه به میهمانی‌ها و مجالسی که برگزار می‌کنید ، راه دهید. مطمئن باشید به شما و دوستانتان بیشتر خوش خواهد گذشت. در این لیست که پیشکادمی برای شما تهیه کرده ، چند فینگرفود جذاب که در نقاط مختلف جهان در میهمانی‌ها سرو می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم.

 

صدف پخته

سیر ، آرد سوخاری ، جعفری و یک حرکت سریع روی اجاق گاز ، صدف‌ها را به فینگرفود میهمانی تبدیل می‌کند. فقط این صدف‌های پخته شده را درست از پوسته بخورید.

 

 

چیپس چغندر

چغند‌ر‌های نازک ، روغن داغ و نمک تبدیل به فینگرفودی می‌شوند که هیچکس در برابرش مقاومتی ندارد. امتحان کنید تا ببینید چقدر راحت می‌توانید چیپس چغندر درست کنید.فینگرفود‌های سالم و خوشمزه گزینه‌های خوبی برای تضمین سلامتی میهمانی شما هستند.

 

فلفل پادرون تاول زده

فلفل پادرون ، فلفل ویژه‌ای از منطقه گالیسیا اسپانیا است. آنها تندی ظریفی دارند (عطر و طعم آنها بیشتر چاشنی است تا تندی). به سادگی آنها را درتابه داغ بپزید و رویشان نمک بپاشید. تهیه این فینگرفود اسپانیایی به همین راحتی است. گزینه دیگر فلفل شیشیتو است که در ژاپن بیشتر یافت می‌شود. شما می‌توانید از هر فلفلی که دوست دارید استفاده کنید.

 

توپ برنج و مرغ

توپ‌های برنج و مرغ (Onigiri) یک غذای سنتی در ژاپن است. این توپ‌های ژاپنی که به صورت دستی ساخته می‌شوند هم خوشمزه ، هم سالم و هم سیرکننده هستند. آنها را به اندازه دلخواه کوچک و لقمه‌ای درست کنید. اگر میهمانان شما ادویه جات را دوست دارند ، توپ‌های برنجی را در یک سس که از یک قسمت روغن چیلی و دو قسمت سس سویا یا تاماری تشکیل شده باشد ، بغلتانید.

 

 

بامیه سرخ شده با پوسته ذرت

بامیه تازه سرخ شده با پوسته ذرت یک غذای سالم واقعی است و تهیه آن برای یک جمع بزرگ در یک میهمانی آسان است. غلاف‌های بامیه را کاملاً سرخ می کنند و آنها را با آرد ذرت برای ترد شدن بیشتر می پوشانند. حوصله سرخ کردن بامیه را ندارید؟ به جای آن از بامیه‌های کبابی استفاده کنید!

 

چیپس ترد بادمجان

این بادمجان‌های ترد و سرخ شده از غذایی که در Galatoire's در نیواورلئان سرو می شود الهام گرفته شده است. ترکیب Tabasco و پودر قند به عنوان سس ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما شما باید آن را امتحان کنید – این ترکیب در کنار بادمجان طعم واقعا خوشمزه ای دارد.

 

انجیر کروستینی

یکی از بهترین فینگرفودهای سالم و آسان ، انجیر خرد شده با نمک و فلفل و کمی روغن زیتون روی نان تست است. در صورت تمایل ، به این کروستینی انجیر یک تکه پنیر خامه ای ، شیر شور یا نوع دیگری از پنیر را اضافه کنید.

 

رول‌های تازه بهاری

رول‌های تازه بهاری ، تابستانی ، رولت سالادی ... هرچه آنها را صدا کنید ، قبول است. این رول‌های دلپذیر پر از سبزیجات تازه و عطر و طعم بسیار زیادی هستند!

 

شکوفه‌های کدو سبز سرخ شده

این شکوفه‌های کدو سبز سرخ شده به سبک ایتالیایی ، از بهترین فینگرفودهای سالم هستند. آنها را در حالی که هنوز گرم هستند ، سرو کنید. آنها را سرخ کنید ، یا ابتدا آنها را با کمی پنیر نرم پر کنید و سپس سرخشان کنید. از طعم جالب این فینگرفود آسان لذت خواهید برد.

 

کوفته قلقلی سوئدی

با سرو کوفته کلاسیک سوئدی ، به میهمانی خود یک شور خوشمزه بدهید - یک خلال دندان ساده را نیز داخل کوفته‌ها فرو ببرید تا خوردن این غذای سوئدی در میهمانی شما آسان باشد.

 

پیشکادمی به منظور ارتقا سطح انواع آشپزی در مشهد ، دوره‌های آموزشی مرتبط با فینگرفود را برگزار می‌کند. اگر این زمینه برای شما جذاب است ، امتحانش کنید.

 

 

 

 

فینگرفودهای سالم ، آسان و خوشمزه را به میهمانی‌های خود راه دهید!