معرفی دسرهایی که در ترکیب آنها قهوه به کار می‌رود

مصرف قهوه یک روش دلپذیر برای پایان دادن به یک وعده غذایی است. عطر و طعم قهوه نیز برخی از دسرها و شیرینی‌ها را خیلی خوشمزه‌ تر می‌کند. از فنجان‌های قهوه اسپرسو و بستنی گرفته تا کیک ، پودینگ و انواع تیرامیسو را می‌توان با قهوه درست کرد. تهیه دسرهای قهوه بسیار متنوع ، جذاب و سرگرم کننده است.

برای بسیاری از این دستورالعمل‌ها ، شما از قهوه فوری یا پودر قهوه اسپرسو استفاده می‌کنید ، در حالی که بعضی دیگر به قهوه دم کرده قوی احتیاج دارند. برای مورد دوم ، قهوه دم کرده سرد را امتحان کنید. کمبود گرما ، عطر و طعم غنی تر و واقعی تری را بدون تلخی یا اسیدیته تولید می‌کند. برای استفاده از این روش لازم است حداقل 12 ساعت قبل از تهیه دسر ، قهوه را دم کنید.

پیشکادمی در این مطلب چند مورد از دسرهایی را که در دستورالعمل تهیه آنها قهوه به کار رفته ، با شما به اشتراک می گذارد.

 

براونی تگزاس

قهوه و شکلات یک ترکیب عالی را پدید می آورند. براونی تگزاس از ترکیب قهوه و شکلات درست می شود و در میان دسرهای شکلاتی ، بسیار محبوب است.


 

پای بستنی می‌سی‌سی‌پی

با استفاده از بستنی قهوه ، تهیه این خوشمزه را امتحان کنید. این دسر منجمد شامل لایه‌هایی از بستنی قهوه و وانیل است.


 

ژله قهوه

قهوه سیاه ، ژلاتین و شکر برای تهیه این دسر ساده و خوشمزه ترکیب می‌شوند. این دسر مورد علاقه قدیمی امروزه در ژاپن مورد توجه قرار می‌گیرد ، اگرچه ژله قهوه زمانی در انگلیس و آمریکا نیز مورد توجه قرار گرفت.


 

کیک میان وعده قهوه - گردو

اکثر "کیک‌های قهوه" شامل مقدار کمی قهوه هستند اما  در این کیک میان وعده قهوه - گردو طعم قهوه دو برابر دیگر کیک‌های قهوه است. اغلب افرادی که عاشق طعم قهوه هستند این دسر خیس و خوشمزه را دوست خواهند داشت.


 

فراستینگ قهوه بدون لبنیات

این دسر خوشمزه با اسپرسوی دم کرده ، مارگارین سویا و شیر سویا یا بادام ساخته شده و طعم بسیار ویژه ای دارد.


 

کیک اپرا فرانسوی

کیک اپرا یک دسر کلاسیک فرانسوی است. این کیک ، یک دسر ایده آل برای یک مهمانی شام محسوب می‌شود. کیک اپرا فرانسوی با لایه های کیک اسفنجی ، بادام ، کره و شکلات تلخ تهیه می شود.

 

آشپزی در مشهد با پیشکادمی