چند وعده غذایی بدون گلوتن و ارزان

خیلی از وعده‌های غذایی بدون گلوتن چر هزینه هستند اما خوردن غذاهای بدون گلوتن لزوماً گران نیست. اگر به ایده‌هایی برای صرف غذاهای آسان ، خوشمزه و بدون گلوتن نیاز دارید ، پیشکادمی خواندن این مطلب را به شما توصیه می‌کند. شما می‌توانید با الهام گرفتن از این لیست در رژیم غذایی خود وعده‌های بدون گلوتن را نیز بیافزایید.

 

رول‌های کلم پر شده با گوشت گاو و برنج

این غذا از مواد تقریبا ارزان مانند کلم ، برنج ، گوجه فرنگی و گوشت گاو یا گوساله چرخ شده یا هر نوع پروتئین دیگری تهیه می‌شود. اگر از قبل برنامه ریزی می کنید ، یک میانبر آسان وجود دارد: کلم را در فریزر نکهداری کنید. سپس می‌توانید از پختن برگ کلم صرف نظر کنید.

 

توفوی وگان ساده و سبزیجات همراه با زنجبیل

سیب زمینی سرخ کرده یک گزینه ناهار یا شام آسان و ارزان است. تمام سبزیجاتی را که در خانه دارید با یک سس خوشمزه ترکیب کنید و به عنوان وعده غذایی آن را میل کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام مواد تشکیل دهنده شما فاقد گلوتن هستند. برای این غذا از سس سویا استفاده کنید. در صورت تمایل ، می‌توانید توفو را با مرغ سرخ شده یا هر نوع پروتئین دیگری جایگزین کنید.

 

Quiche

این غذا را به عنوان یک صبحانه با پروتئین بالا ، گیاهی و بدون گلوتن میل کنید. این دستور که شامل پیاز شیرین ، کلم پیچ و پنیر گودا است ، آسان و سریع طبخ می‌شود.

 

 

سوپ هویج خامه ای بدون گلوتن با شیر نارگیل

فقط چند ماده ساده را ترکیب کنید تا این سوپ هویج خامه ای و خوش طعم را بپزید. این غذا وگان است ، زیرا برای تهیه آن از شیر نارگیل به جای لبنیات استفاده می‌شود. این سوپ را برای یک ناهار یا شام ارزان قیمت همراه با یک سالاد سبز سرو کنید.

 

آلو گوبی هندی

Aloo gobi یک غذای گیاهی کلاسیک هندی ساخته شده از سیب زمینی و گل کلم با ترکیبی معطر از ادویه جات است. تهیه این غذای هندی بسیار آسان است و عطر و طعم جذابی هم دارد. این غذا می‌تواند با یک نوع دانه فاقد گلوتن ترکیب شود و یا اینکه به تنهایی خورده شود.

 

کاسه مرغ و کینوآ

کاسه کینوا بوریتو که یک وعده غذایی کاملاً آسان است ، از مواد ارزان مانند لوبیا و ران مرغ استفاده می‌شود. کینوا به طور طبیعی فاقد گلوتن است و دارای پروتئین زیادی است. با پیاز سبز خرد شده و خامه ترش به عنوان سس، آن را سرو کنید.

 

فلفل‌های پر شده با گوشت گاو و برنج

فلفل دلمه ای شکم پر یک وعده غذایی مستقل است که تمام خانواده آن را دوست دارند. این دلمه‌ها با گوشت گاو چرخ شده ، برنج ، سس گوجه فرنگی و پنیر پر می‌شود.

 

پنکیک بدون گلوتن با آرد برنج قهوه ای

پنکیک‌ها همیشه وعده مورد علاقه برای صبح هستند و نسخه بدون گلوتن آن با استفاده از آرد برنج قهوه‌ای به راحتی قابل تهیه است.

آشپزی در مشهد با پیشکادمی

 

چند وعده غذایی بدون گلوتن و ارزان