بهترین صبحانه‌های جهان

از تخم مرغ روی نان تست گرفته تا سوسیس و کلوچه با شربت افرا ... غذاهای جالب بسیاری وجود دارد که می‌توانید برای صبحانه امتحان کنید. در اینجا به برخی از صبحانه‌های سنتی جهان نگاهی می‌اندازیم. پیشکادمی شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می‌کند.

 

1. انگلیس

یک صبحانه سنتی انگلیسی متشکل از تخم مرغ (سرخ شده یا آب‌پز) ، گوجه فرنگی کبابی ، بیکن ، قارچ ، نان تست کره‌ای ، سوسیس و چای است.

 

2. آلمان

رول نان (معمولاً چاودار یا چند‌غله) همراه با ژامبون ، کره ، مارمالاد و قهوه معمولاً صبحانه سنتی در آلمان است. همچنین ممکن است مجموعه ای از پنیرها ، میوه های تازه و آب میوه‌ها نیز در میز صبحانه موجود باشد.

 

3. ترکیه

یک صبحانه سنتی ترکی شامل دو تا سه نوع پنیر و نان ، انواع مربا ، تخم مرغ ، یک نوع سوسیس تند گوشت گاو به نام "سوکوک" و چند لیوان چای ترکی است.

 

4. ایالات متحده

چندین گزینه صبحانه سنتی در ایالات متحده وجود دارد ، از جمله غذاهای اصلی مانند تخم مرغ ، بیکن ، نان تست و قهوه. با این حال ، یک گزینه محبوب (صبحانه کلاسیک بالقوه آمریکایی) پنکیک است که با شربت افرا ، سس گیلاس یا حتی ماست یونانی سرو می‌شود!

 

5. مکزیک

در مکزیک گزینه‌های مختلفی برای انتخاب صبحانه وجود دارد ، از جمله میوه‌های تازه ، قهوه ، "pan dulce" (نان شیرین) یا "atole de arroz" (پودینگ برنج). اگرچه یکی از محبوب ترین صبحانه‌ها "huevos rancheros" است (تصویر زیر) که شامل تخم مرغ ، تورتیلا و سس گوجه فرنگی و سبزیجات تازه است.

 

6. فرانسه

وقتی صحبت از سرو صبحانه می‌شود ، فرانسوی‌ها ترجیح می‌دهند آن را ساده برگزار کنند. یک فنجان قهوه غلیظ با یک کروسان کره‌ای صبحانه مورد علاقه اکثر پاریسی‌هاست.


 

7. ایران

صبحانه‌های سنتی ایران بسیار متنوع هستند. یکی از رایج ترین صبحانه‌های ایرانی شامل نان‌های تخت ، کره ، پنیر و خامه تازه همراه با عسل و مربا است. در این وعده غذایی ممکن است "هلیم"  نیز موجود باشد. یک کاسه عدسی همراه با آبلیمو و روغن زیتون نیز از صبحانه‌های سنتی محبوب در ایران است.

 

8. فیلیپین

یک صبحانه سنتی فیلیپینی شامل برنج و "لانگ سیلو" (سوسیس کوچک) ، همراه با تخم مرغ و سس است.

 

9. تایلند

در تایلند ، صبحانه تفاوت چندانی با شام ندارد. صبحانه سنتی فیلیپین شامل برنج مخلوط با گوشت یا میگوی خشک ، ماهی مرکب خشک و قارچ شیاتکه است.

 

10. غنا

در غنا صبحانه بر پایه غذاهای برنجی است. این غذاها شامل برنج waakye ، نخود سیاه ، برنج jollof و اسفناج پخته در خورشت گوجه فرنگی است.

 

آشپزی در مشهد با پیشکادمی 

بهترین صبحانه‌های سنتی جهان