دسر پاییزی شارلوت سیب ، پودینگ محبوب انگلستان

انگلستان برای داشتن پودینگ‌های دلچسب مشهور است و پودینگ شارلوت سیب - که گمان می رود به اسم همسر پادشاه جورج سوم نامگذاری شده باشد – در این کشور بسیار محبوب است.

شارلوت با نانی تهیه می‌شود که در کره ذوب شده ، با سیب‌های پخته پر شده و سپس پخته می‌شود. این دسر خوشمزه و پاییزی انگلستان بسیار سبک و برای یک بعد از ظهر پاییزی واقعا نشاط آور است. پیشکادمی در این مطلب دستورالعمل تهیه این دسر پاییزی را با شما به اشتراک می‌گذارد.

 

مواد لازم

450 گرم سیب

1/2 فنجان به علاوه 2 قاشق غذاخوری کره نمکی شفاف

2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای تیره

4 تا 6 برش نان تست سفید Farmhouse

برای سرو: کاستارد یا خامه فرم گرفته

 

دستورالعمل تهیه

سیب‌ها را پوست بگیرید ، هسته آن را جدا کرده و سیب‌ها را نگینی خرد کنید. 2 قاشق غذاخوری کره را با شکر قهوه‌ای روی حرارت متوسط ​​در قابلمه‌ای که سیب‌ها در آن جا بگیرند ، ذوب کنید.

 تکه‌های سیب را به قابلمه اضافه کنید و هم بزنید. سپس اجازه دهید به آرامی و به مدت 10 دقیقه بپزد تا سیب‌ها نرم شوند. قابلمه را از روی حرارت برداشته و در یک طرف نگه دارید.

 

ته و دو طرف یک ظرف پودینگ 6 اینچی را حسابی کره بمالید. نان‌ها را مطابق تصویر در ظرف قرار هید و دو طرف نان را کره بمالید.

 

 

حالا کاسه‌ای را که از نان‌های چرب ساخته‌اید با سیب‌های پخته شده پر کنید.

 

آخرین برش نان را به صورت دایره ای برش داده و روی آن قرار دهید ، این نان را هم خوب کره بزنید. اگر نان کافی برای برش دایره ندارید ، می‌توانید از نان‌های باقی مانده استفاده کرده و آنها را به صورت مثلث درآورید. 

یک ورق فویل را روی کاسه قرار دهید و سطحش را با آن بپوشانید.

 

ظرف را روی ظرف پخت قرار دهید و در وسط فر از قبل گرم شده به مدت 30 دقیقه بپزید تا نان از کناره‌ها طلایی شود. این را می‌توانید با بلند کردن آرام فویل و دیدن اینکه لبه‌ها قهوه‌ای طلایی می‌شوند ، مشاهده کنید. پس از این اتفاق ، فویل را برداشته و در ادامه به مدت 8 دقیقه آن را بپزید تا روی آن نیز قهوه‌ای شود. به اندازه کناره‌ها طلایی نخواهد شد اما نگران نباشید. 

ظرف را از فر خارج کنید ، فویل را برداشته و شارلوت را روی یک بشقاب سرو دسر برگردانید.

بلافاصله دسر را با کاستارد یا خامه فرم گرفته بپوشانید و دسر شارلوت سیب را گرم سرو کنید.

 

آشپزی در مشهد با پیشکادمی

دسر پاییزی شارلوت سیب ، پودینگ محبوب انگلستان