بهترین سالادهایی که با سیب درست می‌شوند

سیب میوع‌ محبوب فصل پاییز است ، اما خوشبختانه می‌توان آن را با رنگهای مختلف در تمام طول سال یافت. سیب به عنوان میوه هم جایگاه پرطرفداری دارد ، اما در آشپزی هم می‌تواند نقش‌های خوشمزه‌ای را ایفا کند. یکی از جاهایی که سیب بسیار خوشایند به نظر می‌رسد ترکیب سالادهای سرد است. سیب خام ترد را روی سالاد بریزید و با سس‌های متنوع سرو کنید. پیشکادمی قصد دارد در این مطلب چند دستورالعمل سالاد را که با سیب درست می‌شوند ، به شما معرفی کند.

 

سالاد رازیانه و سیب با سس ماست عسلی

سیب‌های خام خرد شده را با رازیانه ورقه ای نازک برای سالاد پاییزی دوست داشتنی ترکیب کنید. سالاد رازیانه و سیب را با سس ماست عسلی سرو کنید ، فقط چند دقیقه طول می کشد تا سس به خورد سالاد برود تا مواد سالاد نرم شوند.

 

سالاد سیب و انار با سس شاهدانه

این سالاد زیبای پاییزی برای یک وعده غذایی ساده خانوادگی به اندازه کافی آسان ، سریع و خوشمزه است. کاهوی ترد ، سیب خرد شده و دانه‌های انار را با یک سس شاهدانه‌ی خوش طعم کنار یک غذای خوشمزه سرو کنید و از این ترکیب فوق‌العاده لذت ببرید.

 

سالاد سیب با پنیر و کشمش

این سالاد سیب سریع و آسان شبیه سالاد والدورف است اما بدون خامه سنگین درست می‌شود. حتی می‌توانید نیمی از سس مایونز را با ماست ساده عوض کنید تا سبکتر شود. سالاد سیب با پنیر و کشمش را در کنار یک ناهار خوب مثل مرغ شکم پر ، همراه با برگ‌های کاهو سرو کنید.

 

سالاد سیب ، بلوچیز و انجیر 

سیب ترد خام جفت مناسبی برای بلوچیز است  مخصوصا در این سالاد که هر دو طعم شیرین و شور را در خودش دارد. شوری پنیر در کنار شیرینی انجیر همراه با سبزیجات لطیف و دانه‌های ترد ، ترکیب یک سالاد خوشمزه را پدید می‌آورد. اگر این سالاد را با  یک سس خوش طعم ساخته شده با مربای انجیر و سرکه بالزامیک سرو کنید ، طعم بسیار متفاوت و جذابی را تجربه خواهید کرد.

 

آشپزی در مشهد با پیشکادمی

بهترین سالادهایی که با سیب درست می‌شوند